Idag har ja shoppat!!

Idag har ja shoppat en tröja på Gina, as mysig, kasnke tar ett kort å lägger in på den sen.. :) Ginas sida fungerar inte för mej just nu...

Annars så har ja haft körlektion med mysiga Sol. De gick bra.. slarva inte lika mycket idag som ja brukar..
Det är ja som är så sjukt seg med mitt körkort..

Just nu sitter ja å väntar på min andra körlärare som ska komma hit å hälsa på mej och Honey en snabbis.... Hoppas han har Tyson med sig.. ;) Så dom kan leka..

Jag skriver så igen så fort han vart här.. :)


Kisse va de ja.. Jag ska bara förklara va Angi mena i sitt inlägg hon gjorde på min blogg.. Jag trodde att Kissies blogg.. Att hon hette Kisse å inte Kissie.. Haha, så ja har gått å kallat henne Kisse.. Haha .. Jag tycker bara hon är jobbig och uppmärksamhetstokig.. Not Like her anyway.. Eller ja jag känner ju inte henne så ska man ju inte säg..
Men nej.. not for me...

Kiss

Kommentarer
Postat av: Tanja

Yes , men e frisk nu.. bara huvudvärk forf. men har mkt problem med det ! Tyvärr .

Hade en trevlig kräftskiva med mina arbetskollegor :)

2009-08-31 @ 16:09:36
URL: http://tanja88.blogg.se/
Postat av: Tanja

MM mumsigt :)

Ska träffa en tjejkompis sen bara .. inget avancerat e så trött !

Själv då !?! :)

2009-08-31 @ 16:47:24
URL: http://tanja88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0