Har ni kul bakom buskarna!?

Haha, jag å pappa sitter å käkar.. PIZZA!! mmm.. helt plötsligt plingar de på dörren, å ja ser bara nån springa iväg..
(Hahah ja kan typ inte sluta skratta, för de är så sött)

Jag ni vet... på krigsstigen som vanligt, går ut å gapar.... -HAR NI KUL BAKOM BUSKARNA!?  å sen muttrar ja nått i stil med Jävla ungjävlar.. Jag trodde såklart de va nån som tjuvplinga.. :) Åh de första ja tänkte nu jävlar ska ja ta dem om ja nu ska jaga dem!!

Men orkade inte.. Så ja vände å gick in igen.. å när ja skulle öppna dörren så höll ja på att snubbla på ett paket, som ja helt missa när ja sprang ut :)

Haha, skumt tänkte ja.. men antog att de va till mamma och pappa. Så ja fråga pappa, är de oki att  ja läser på kortet :P

Då står de.. Grattis Emelie, bättre sent än aldrig.. haha shit va de börja snurra i huvudet! Vem är de? Det stod liksom inget namn..

Men sen kom ja på Angi, ja ringde henne.. Å de lät som hon åkte bil - GOT YA! haha..
SÅKLART va de min knasboll som kommit på den brillianta idén.. Asså så söt, helt underbar.. Kan man ha bättre vänner? Asså ja vill bara ta med dom till Lidköping, Malin sa att ja fick kedja fast dom i deras hus om ja ville :)
De tåls å tänka på!!

TACK ANGI, DU ÄR FÖR SÖT!!



Sen har ja vart på innebandy idag med, 6-5, 3 mål av bror, mycket imponerande!! Välkommen tillbaka i div 3. Tror dock dom kommer gå upp till 2an! Laget dom vann emot spelar ju liksom i 2an!



Har även varit med Fiffer idag (Jennifer för er som inte vet)
Gått nere vid Solviken där. Otroligt mysigt å roligt.. Där ligger ju med en hemlighet å ruvar.. :) Hemlig sådär 10 dar till.. :)
Så najs..Tack Fiffi för det!

Jag önskar som sagt ja hade haft mitt usb med mej så ja kunde dela med mej av alla bilder som tagits.. Men de kommer.. Vi kommer hem på söndag å då lovar ja att lägga in dem.



Nu åker snart Älskling, så då är han snart här, åhh å Honey. Mina små hjärtan!

Honey har btw fått en ny tröja idag som de står DIVA på! Passar perfekt..

Ha de braa..
Kisse nisse


Kommentarer
Postat av: Laila♥

hehe för roligt :P Vad har du gjort idag då? =)

2009-08-21 @ 23:34:55
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Angi

Hahahhahh =)FAtta jag hade kul =) hahahahahaah

2009-08-22 @ 00:01:43
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: Laila♥

oj vad mycket du har gjort :P verkar roligt iaf :D

2009-08-22 @ 13:35:06
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0