God morning sunshines!!

Jag vakna idag av en helvetes massa ljud, ursch å fy!! Honey skrutten ligger nu å sover i mitt knä, vi har vart ute å busat en stund!!
Vi väntar faktiskt på att Älskling ska vakna så vi kan åka fram på stan och kolla om de finns nåt för mej å ha på mig på Älskade Fridis biiirthday-party på lördag!! Åh ja kan inte sluta längta... :) Jag har inte sett mina små bitches in ages.. Känns de som, nej men sen ja flytta har ja inte träffat dom nästan nått alls.. :(

Dagens outfit lägger ja in sen, promise.. Men ja pallar inte fota mig själv.. :) Hahah bättre Tias får göra de.. :) Dessutom behöver man lite smink så man ser ut lite mer som folk ialf.

Föresten, denna klänningen vill ja nog ha. Om den finns på Gina här såklart.. Va tycks!?



Jag ska ha den till dessa skorna isåf.
Hoppas inte bara klackarna går av som de gjorde sist, jävla modekungen.. :/ Fick som tur va nya..




Vad tror ni om de!? Hjälp mej!! Eller hjälp mej hitta nått annat att ha till skorna. För ja vill verkligen ha dom..

Hörs senare...
Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0