Gästar: Godkväll Pumpkin



THIS IS ME: Angi

Godkväll allihopa !

Vad gör man inte för en skönhet (Em;) som ligger i soffan och kliar sig på rumpan och mår lite halvt dåligt i kroppen?
Jo, Ställer upp, Lätta på stämningen, Kör sitt egna race. Allt för Emelie så att säga.
Hade jag kunnat hade jag köpt dig lite blåbärssoppa och nåt gottigt. Precis sådär du gjorde för mig när jag låg och var dålig. Vänner :)

Jaha och vem är jag som smiter in här och roffar åt mig några rader? En Angelica, Em´s allra goasta bästaste och snällaste vän (hehe). Kan ni tänka er, imorgon åker jag till Grekland. Sol bad och värme. Kan det bli ett bättre avslut på ett dåligt väder-sommar? Hade gärna packat ner mina vänner med. Men tror inte dem får plats.
 
Vill du veta en sak? Har någon läst den där bloggen hmm Öööö ? Kisse?
Mjau. Hahahahahhahahahhahahahhahahahhaahahahahhahahahahahahahaha

Allt för mig. Yr vimmsig och jävligt mycket Angi.
Reklam gör jag med, för mig själv och det finner du HÄR. Naked !

Kiss


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig sötnos =)

2009-08-28 @ 23:15:32
Postat av: Laila

glömde skriva kram laila :p

2009-08-28 @ 23:15:52
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Tanja

Så fin blogg du hade :)



Haft en bra helg hittills ?

2009-08-29 @ 03:06:35
URL: http://tanja88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0