Chop me..

Igår va ja som ni alla vet och provjobba på Chop me! Det gick riktigt bra, men de va lite svettigt när ja fick in ett gör envist hår, jätte tjockt å allt! Åh då tänkte ja åh nej nu är de kört! Men ja klara de.. :P skit najs.. Så hon skulle ringa igen.. Jippie.
De bästa av allt var, att hon verkar så fruktansvärt go! De gilla ja, jätte fint i salongen å allt.. Å sånt betyder så himla mycket.. :) Såå najs..


Hunden är helt galen, hon springer mellan sängen å köket hela tiden, typ fått fnatt. Hon är så söt den lilla saken!
Tutten har hon med sig hela tiden, kolla in toooker..


Idag spelar IBK Lidköping träningsmatch i Jönköping, så dit ska ja å svärmor idag. Kolla när Älsklingen spelar.
Asså jag är van å gå på innebandy var och varannan dag tycker ja, och nu har de iofs inte vart säsong, men helvete känns som om de va ett år sen ja va på en match senast! Honey får självklart åka med, hon får va i bilen under perioderna, sen i pausen går vi ut med henne!! Slipper hon va ensam hemma i lägenheten i flera timmar ialf..

Kommer lägga in bild på dagens outfit snart med, jag ska bara fundera ut nått att ha på mig med.. Man vill ju ändå ha nått bekvämt om man ska åka liksom! Blir nog bra de..

Hasta la vista!!!

EM


Kommentarer
Postat av: angi

^åHhh tutte bebis ! Jag vill hålla i lillen =) Hihi

2009-08-15 @ 11:29:30
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0