Åhh jag älskar Varberg, och mitt fishål.. haha.

Jag älskar Varberg så de finns inga ord för hur mycket..
Mina älskade vänner finns ju här, som Angi ( mitt fishål) säger.. De är så grymt skönt att avreagera sig..Särskillt med henne som ja alltid kan släppa loss med... Helt tappade båda två, med vi vet de så de är lungt ;)
Jag har haft en så sjukt bra dag med henne, så underbar!! Önskar ja kunde vara med henne oftare...

Oftare med alla mina vänner..

Min hyllning till Angi : Jag kan alltid vara mej själv med dej, du vet när ja skojar å inte skojar.. å du tål mig ;) Härligt, å vi har ju verkligen sjukt kul.. Min lilla rumpnisse :)

Yes.. Imorgon kommer älskling, ev hunden, kan man längta mer när man vet att de är så kort tid kvar!? Hmm.. Gud va ja saknar dom..


Yes nu skriver ja nog inte mer ikväll.. Hörs imorgon då aiht?

Kiss kalsong, långkalsong...

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-08-21 @ 00:12:23
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Laila♥

nawh :D Ska sova nu... är supertrött. Men antar att du sover redan? :P

2009-08-21 @ 02:26:12
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0